USD35,44
%-0.06
EURO36,63
%0.24
GBP43,52
%0.17
BIST9.866,73
%1.3
GR. ALTIN3.092,20
%0.58
İstanbul
Ankara
İzmir
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Aksaray
Amasya
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkâri
Hatay
Iğdır
Isparta
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
  1. Haberler
  2. Özel Haber
  3. D-Smart’ta Dijital Değil Dert Çağı Başladı! İşte D-Smart Abonesinin Feryadı!

D-Smart’ta Dijital Değil Dert Çağı Başladı! İşte D-Smart Abonesinin Feryadı!

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Günümüzün vazgeçilmezlerinden biri haline gelen internet, bazen de tüketiciyi zorlayan sorunlarla gündeme gelmektedir. D-Smart’ın abone sayısını artırmak için uyguladığı ikna yöntemleri bazı aboneler tarafından zorlama olarak nitelendiriliyor. D-Smart şikayetleri arasına eklenen bu durum yaşanan sorunun büyüklüğünü gözler önüne seriyor.

D-Smart Şikayetleri: Ceza Ödersiniz Diye Tehdit

D-Smart’tan hizmet alan bir kullanıcı, yaşadığı sorunları detaylarıyla anlattı. Kullanıcı, “Eylül ayında fiber altyapıya rağmen D-Smart hizmetimde sürekli sorun yaşıyorum. Arıza kaydı oluşturduğumda, çözüm bulunmadan kayıt kapatılıyor. Tekrar arıza kaydı oluşturup 10 gün boyunca kimsenin gelmediğini ve bu süreç içinde aboneliğini iptal etmek istediğinde ise ceza ödersiniz diye tehdit edildiğini dile getirdi. 

Abonelik İptali İçin Oyalama Taktikleri?

Kullanıcı, aboneliğini iptal etmek istediğinde ise karşılaştığı türlü oyalama taktiklerini anlattı. “Aboneliğimi iptal etmek için defalarca aramama rağmen oyalanıyorum. Hatta sonunda numaramı sabitlediler ve hiçbir yetkiliye ulaşamaz oldum.” Toplamda 15 gün boyunca yaşadıklarım bir ömre bedel oldu. Arıza kaydı oluşturuyorum mesaj geliyor kısa sürede tarafınıza dönüş sağlanacaktır diye ancak 3 gün sonra tekrar mesaj geliyor ve arıza kaydınız kapatılmıştır diye. Tekrar arıyorum ve yine arıza kaydı oluşturduklarını söylüyorlar ve yine mesaj geliyor arıza kaydınız alınmıştır diye. Kimse gelmedi yüzlerce kez aradım en sonunda 8 gün sonra Türk Telekomdan geldiler ve sözde sorunu çözdük dediler ancak internet yine yok. Artık aklımı yitirecek hale geldim” dedi.

Hizmet Alamıyor Destek Alamıyor Aboneliği de İptal Ettiremiyor

D-Smart’ta yaşadığı sorunları dile getiren kullanıcı ” Almadığım hizmet için benden fatura kesilip para talep ediyorlar. İnternetimin kesik olduğu günleri fatura etmeyeceklerini söylediler ancak şimdi aradığımda sistemde arıza kaydınız yoktur diyorlar. Şaka gibi ancak gerçek, bir insanın dayanabileceği bir durum değil. Siz ne söylerseniz söyleyin hiç bir önemi yok. D-Smart internet ve tv hizmetini kesinlikle önermiyorum ve tavsiye etmiyorum yazıklar olsun diyorum sadece” şeklinde konuştu.

Yaşanan internet kesintisine rağmen bu süre zarfında abonelik ücretini tam olarak talep eden D-Smart, kullanıcının anlattığına göre söz verdiği indirimi de gerçekleştirmemiş. Kullanıcı, “Hizmet alamadığım günler için faturamdan indirim yapılacağı söylendi fakat sonra sistemde kaydımın olmadığı gerekçe gösterildi. Fatura iptali için aramalarımda telefon sürekli kapanıyor.” şeklinde konuştu.

Bazı abonelerin benzer sorunlar yaşadığı bu süreç, D-Smart’ın hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti konusundaki yaklaşımını sorgulatan bir duruma neden oluyor. Tüketicilerin haklarını koruma adına bu ve benzeri sorunların çözümünün bir an önce bulunmasını umuyoruz.

D-Smart’ta Dijital Değil Dert Çağı Başladı! İşte D-Smart Abonesinin Feryadı!
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.